LPY on vuoden toimialajärjestö

Aktiivinen toiminta yksityisen terveydenhuoltoalan puolestapuhujana toi Lääkäripalveluyritykset ry:lle Suomen Yrittäjien myöntämän Vuoden 2012 toimialajärjestön palkinnon.

– Lääkäripalveluyritykset ry on aktiivisesti osallistunut terveydenhuoltoalan palvelumarkkinoiden kehittämiseen. LPY on tuonut esille yksityisten palveluntuottajien mahdollisuudet tehostaa kuntien järjestämää palvelutuotantoa. Toimialajärjestö on myös tehnyt hyvää yhteistyötä keskusjärjestön kanssa muun muassa hyvinvointipalveluiden valiokunnassa, toteaa Suomen Yrittäjien järjestöjohtaja Kari Hiltunen.

Erityistä kiitosta yhdistys sai aktiivisesta jäsen- ja sidosryhmäviestinnästä sekä osallistumisesta Suomen Yrittäjien valtakunnalliseen kuntavaalikampanjaan. LPY:n puolesta palkinnon vastaanotti yhdistyksen varapuheenjohtaja Kari Varkila.

Suomen Yrittäjien puheenjohtaja Mikko Simolinna luovuttaa Vuoden 2012 toimialajärjestö -kunniakirjan Kari Varkilalle. Kuva: Lea Hult.

Kari Varkila ja palkittujen paikallisyhdistysten edustajat. Kuva: Lea Hult.